DIOR LIP BEAUTYFIER (DUDAK DOLGUNLAŞTIRICI)

Merhaba herkeseee :)
Bugün bahsedeceğim ürün Dior ailesinin üyelerinden lip beautyfier olacak. Yani bu ürüne dudak dolgunlaştırıcı da diyebiliriz. :) Hemen ürünümüzün dış görüntüsüne bir bakalım sonra deneyimlerimi sizinle paylaşmaya devam edeyim. 
Bu ürünü ben Tekin Acar'ın internet sitesinden yaklaşık 6 ay önce aldım. Ürün şeffaf yapıda. Dudaklarınıza direkt olarak ya da rujunuzun üzerine uygulayabilirsiniz. Ben genelde ruj üzerine uyguluyorum. Dudaklarınıza sürdükten hemen sonra dudaklarınızda yanma hissi başlıyor ve uzun bir süre bu yanma devam ediyor. Ben daha önce de böyle bir ürün kullanmıştım ama yanma hissi bu kadar uzun sürmüyordu. Bunun dışında dudaklarınıza muhteşem bir parlaklık veriyor ve pürüzsüzleştiriyor. 
Gelelim bunu sürme amacımızı elde edip etmediğimizeeee... Bu kadar yanma hissinden sonra dudaklarınız gerçekten de dolgunlaşıyor. Tabii ki öyle silikonlu dudaklar gibi olmuyor ama en azından eskisine göre daha hacimli dudaklara sahip oluyorsunuz. Ben genelde kırmızı ruj sürdüğüm zaman uygulamayı tercih ediyorum. Bu yüzden fırçası kırmızı rengi almayı başladı. :)
Koyu renk rujların üzerine uygulandığında hem parlaklık olarak hem de verdiği hacimden dolayı daha güzel durduğunu düşünüyorum. Dudak dolgunlaştırıcı kullanmak isteyenler için tavsiye ederim ben çok beğendim. Fiyat: 48 Tl
Bugünlük benden bu kadar :) fikir ve yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim kendinize cici bakın hoşçakalın :)

Yorumlar