JERICHO ANTI-CELLULITE MASSAGE SOAP

İyi haftalar herkese :) Malum yaz geliyor deniz ve havuz sezonu açılıyor. Bu aralar diyet listeleri, selülit sorunları için kremler vs. havada uçuşuyor. :) Benimde elime selülit problemleri için bir sabun geçti. Bunu bir arkadaşım hediye etti bana. Şekil olarak ilk defa böyle bir sabun gördüm selülit için... Eğer daha önce gören ve kullanan varsa benimle deneyimlerini paylaşırlarsa çok sevinirim. İşte sabunumuzun ön tarafı böyle...

Esas ilginç olan tarafı diğer tarafı :))
Gördüğünüz gibi masaj aleti şeklinde yuvarlak yuvarlak yapılmış bir sabun. 

Jericho markasını daha önce duymuştum ama kullanmamıştım. Böyle bir sabunun varlığından haberim bile yoktu. İçeriğinde birçok mineral, kırmızı deniz yosunu varmış. Bunlar sorunlu bölgelere derinlemesine işleyerek selülit görünümünü azaltıyormuş. Sabun şekil olarak benden 10 puanı aldı zaten. Masaj yaparak sorunlu bölgelere rahatça uygulanabilir. Ben henüz denemedim ama arkadaşım memnun kalmış. Her banyoda uygulanmasını tavsiye ediyorlar. Bir deneyelim bakalım neler olacak :)) fiyatını hediye olduğu için bilmiyorum ama amazon.com sitesinde yaklaşık 10$. Sanırım lilakutu sitesi bu markayı satışa sunacakmış yakında. Umarım içeriği okunabiliyordur :)
Bugünlük yine bu kadar. Umarım beğenmişsinizdir. Kendinize cici bakın hoşöakalın :)

Yorumlar