L'OREAL STUDIO SECRETS PROFESSIONAL YÜZ BAZI

Merhabalar herkeseeee... :)
Güzel bir anneler günü indiriminden çıktık hepimiz mutluyuz sanırım :) Ben istediğim bazı ürünleri bulamadım ama olsun :)
Evet hemen konuya gireyim bugün sizlere deneyimlerimden bahsedeceğim ürün Loreal Studio Secrets yüz bazı olacak.Bu ürünü hergün kullanmıyorum ancak haftada 3-4 kere makyaj yapmadan önce kullanmaya çalışıyorum. Önce ürüne bir bakalım nasılmış :)

Gördüğünüz gibi küçücük bir kavanozda satılıyor. 15 ml'lik bir ürün. Ben yüzümü nemlendirdikten sonra ürünü alın,burun,çene ve yanaklarıma çok az miktarda alıp ellerimle yüzüme yediriyorum.
Yüzünüze uyguladıktan sonra ellerinizde ve yüzünüzde kadifemsi bir his oluyor. Pütürlü bir yapısı var ama dağıtınca kayboluyor.

 Kavanoz içinde pembe gibi dursa da yüzünüze dağıttığınızda beyaz bir renk alıyor :)
Ben bu ürünü çok seviyorum, cildimde bıraktığı his çok güzel. Uzun süredir kullanıyorum ancak kavanozun yarısına geldim. Sevmediğim özelliği kavanozdan elimizle alıyor olmamız. İsterseniz herhangi bir fırçanızla da alıp yüzünüze uygulayabilirsiniz ama ben elimle almayı tercih ettiğim için bu konuda sıkıntı yaşıyorum :) Tekrar tercih edebileceğim bir ürün kullanmak isteyenlere de öneririm. Kendinize cici bakın görüşmek üzere... :)
Fiyat: 33 Tl (indirimlerde daha uygundur tabii ki)

Yorumlar