Balayında Ne Yapsak Part 4 KOH SAMUI

Merhaba yine ben :)
Bu balayı sorunsalını artık son yazımla halletmeyi planlıyorum sizi de daha fazla sıkmak istemiyorum. Ama araştırmalarımı da paylaşarak benim durumumda olan kişilere birazcık fikir verdiğimi düşünüyorum.

Bugünki balayı destinasyonumuz Koh Samui...
"Koh" ada demekmiş yani Samui Adası diyebiliriz. Bu ada Tayland körfezinde bulunuyor. Samui takım adalarının en büyüğü imiş. Son yılların balayı ve tatil cenneti olarak biliniyor. Ada, palmiye ve hindistan cevizi ağaçlarıyla dolu ve bozulmamış bir doğası var. Diğer adalardan farkı; betonlaşma oranı çok az ve adadaki en önemki kural bir bina bir hindistan cevizi ağacını geçemez. Tabiatı korumak ve görüntüyü bozmamak için gerçekten çok güzel düşünmüşler.
Birazcık fotoğraflara bakalım :)


Chaweng Beach (Chaweng Plajı)

Buddha


Koh Samui 'de tabiki thai masajı yaptırabilirsiniz. Ayrıca plajda 15Tl'ye 1 saatlik ayak masajı yaptırabiliyorsunuz. Bu adada da fil safari yapma imkanınız bulunmakta.

Adanın en hareketli yeri Chaweng Plajı. Diğer plajlar genelde emekli modunda oluyormuş :). Gündüzleri Chaweng plajında dinlenip, akşamları yine aynı yerde gece partilerine katılabiliyorsunuz. Plajın bir arka caddesi ise alışveriş yeri, yani çarşı :) 

Koh Samui'ye sıcak bakıyoruz çünkü diğer Tayland adalarındaki aktiviteleri burada da yapabiliriz ve üstelik bu ada da yapacağınız balayı fiyatı diğerlerine göre daha uygun.

Bu adayı sevmemizin bir diğer nedeni de körfezde olduğu için Tsunami riski yok :)) bunu gözardı etmemek lazım :)

Balayı alternatiflerimi hafta boyunca sizlerle paylaştım genelde mailime gelen tavsiye yazılarınız ve yorumlarınız için çok teşekkür ederim. 

Ama size tekrar sormadan edemeyeceğim :) siz olsanız nereyi tercih ederdiniz? Fikirleriniz benim için çok önemli belki değişik bir yer öğrenirim sizlerden. 

Şimdilik hoşçakalım ve takipte kalın :))



Yorumlar