STOPEVER ACNE PATCH

Soğuk karlı bir kıştan sıcacık merhabaaa :)


Benim evlilik, balayı vs. muhabbetlerine bir süre ara veriyorum ve bu sefer sizinle beğenmediğim bir ürünü paylaşmak istiyorum.

Başlıkta da ismini yazdığım StopEver AcnePatch sivilcelerin iyileşmelerine yardımcı olan plasterler. İçinde 16 adet plaster var gece yüzünüzü temizleyip sivilcenizin üzerine yapıştırıp yatıyorsunuz. 8 saat etkisi var. Bu işlemi sivilce iyileşene kadar tekrarlıyorsunuz. Hemen ürünün görsellerine bir bakalım...





Plasterler gördüğünüz gibi yuvarlak. Ben bu ürünü Gratis'ten almıştım fiyatını hatırlamıyorum ama çok pahalı değildi. Arada tek tük sivilceler çıkıp sinirlerim bozulduğunda kullanırım çabucak kurtulurum diye düşünmüştüm. Ama ne yazık ki hayal kırıklığı yaşadım. 

Sivilce daha tam beyazlaşmamışken yapıştırdım. Ertesi gün kızarıklık gitmişti oh dedim tamam yarına geçer. 2. gece tekrar yapıştırdım sabah kalktığımda sivilcenin olduğu yer renk değiştirip koyulaşmıştı. Hadi dedim bir akşam daha yapıştırayim. 3. gecenin sabahında sivilcenin olduğu yer sertleşmiş yağ bezesi gibi olmuştu. Bu arada şişkinlik duruyor sadece kızarıklık yerini morumsu bir renge bırakmıştı. Bunu görünce iyice canım sıkıldı sıcak suyla yüzümü yıkayıp o bölgeye hafif kese yaptım ki yumuşasında eski usül sıkıp kurtulayim bu illetten. Ama o da mümkün olmadı o bölge taş gibiydi. 

Sonuç olarak o sivilceciğin iyileşmesi ve o bölgenin eski haline dönmesi 2 ayımı aldı. Bir daha almayı düşünmediğim ve kesinlikle tavsiye etmediğim bir ürün... Sizin yerinize ben denemiş oldum ve zorlu bir süreç geçirmiş oldum :)

Eğer bu ürünü kullanan arkadaşlar varsa fikirlerini paylaşırlarsa sevinirim.
Şimdilik hoşçakalın ve takipte kalın :)








Yorumlar