Yeni Tema Tasarımı Açılışı'na Hoşgeldiniz :)

Merhaba
Uzun bir süre sizlerden ayrı kaldım ama yenilenip tekrar geldim :)
Sosyal Medya Kafe'nin düzenlemiş olduğu blog tema tasarım çekilişi vardı. Şansımı deneyip ben de katıldım.
Sonuç kazanan bendim ve çok mutlu oldum. 2-3 kere kendi kendime birşeyler denemeye çalışmıştım ama becerememiştim. Profesyonel bir elin değmesi gerekiyordu bloguma :) ve o sihirli el imdadıma yetişti :)

Blogumun eski hali



Blogumun yeni hali



Eski hali ne kadar da iç karartıcıymış. Sibel Hanım'a sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Her aşamada çok ilgili davrandı hatta benden daha fazla ilgilendi diyebilirim. 
Ben şu anda çok ama çok mutlu bir blog yazarıyım. Düzenli ve istediğim gibi şirin bir blogum oldu :)
Sizler de beğenmişsinizdir umarım. 
Şimdilik hoşçakalın ve takipte kalın :))



Yorumlar

  1. Güle güle kullanın yeni temanızı ,her zaman şans sizden yana olsun :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizi tanımakta ayrı bir mutluluk oldu benim için :)

      Sil
    2. Rica ederim Pınar hanım :) Ben de sizi tanımaktan mutluluk duydum.
      Sevgiler...

      Sil
  2. Pembiş pembiş çok cici olmuş,çok beğendim.Güle güle kullanın inşallah.
    Sibel hanımın ellerine sağlık.
    Bloğunuzu takibe aldım,banada beklerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) ben sizi takipteyim zaten :)

      Sil
  3. Tasarım şahane olmuş ;) iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. ferah olmuş iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel bir kelime kullandınız "ferah" oldu :) teşekkür ederim

      Sil
  5. Yeni blog tema tasarımınız buraya enerji ışınladı. Şans getirsin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Gercekten yeni haliyle çok pozitif bir blog olmus gule gule kullanin 😉

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel yeni teman, keyifle kullan:)))

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş..hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir tasarım..Bloğunuza ve size şans getirsin...Sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. Mükemmel olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  12. pembiş pembiş tam kokosh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi? :) tam blogun ismine layık bir tema oldu :))

      Sil
  13. Çok güzel olmuş..Sizin güzel paylaşımlarınızda ve bizlerin de yorumlarında görüşmek üzere.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. hayırlı olsun yeni temanız, daha ferah olmuş :) nacizane önerim, başlık fontunu biraz küçültmeniz.. Biraz büyük kalıyor.. Onun dışında çok ferah ve temiz bir tema olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öneriniz için şimdilik böyle iyi ilerleyen günlerde değişiklik yapabilirim :)

      Sil
  15. İyi günlerde kullanılsın inşallah
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel olmuş Pınarcım. Herşeyden önce beyaz renk gerçekten iç açıcı oluyor blogda :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel bir blog olmuş bence de. Yeni takibe aldım ve çok hoşuma gitti. Ben de kendi çapımda bir şeyler yaparak açmıştım bloğumu. Çok da güzel sayılmaz belki ama uğraşıyorum işte:)
    Size iyi yazmalar;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder