Darısı Başına Listesi Sonuçları

Uzun bir aradan sonra merhaba :)

Düğünden sonra yazacak zaman bulamadım. Evlilik zor işmiş :))
Şimdi ufak ufak başlamak istedim. Düğün ve balayı yazılarımı da ilk fırsatta yazacağım. Öncelikle merak edenler için ayakkabı altına yazdığım isimlerin başına neler geldi onları paylaşmak istedim.
2 ayakkabımın altındaki isimlerin hepsinin silindiğini büyük bir iç rahatlığıyla ve mutlulukla söylüyorum :))

Sadece 1 isim silinmemişti o da benim üniversite arkadaşlarımdan biriydi. Sizlerden de 1-2 isim yazmıştım. Silindiğine göre sıra sizlere geldi kızlar hazır olun :))
En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle...

Takipte kalın ve hoşçakalın :))

Yorumlar

  1. Merhaba oncelikle hayirli olsun rabbim mutlulugunuzu daim etsinnn

    Blogunuzu takibe aldim bende bekliyorumm

    http://misevimm.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil

Yorum Gönder