Kına Gecemiz

Merhabalar
Bir evlendim ortadan yok oldum resmen dimi?

Sizlere yazacağım o kadar çok şey birikti ki... Şimdi sırayla başlıyorum yazmaya böylece aklım burada kalmaz ve kafamı da boşaltmış olurum :) Fotoğraflar ve videoyu en sona ekleyeceğim bilginize :)
Öncelikle kına gecemden başlayalım.

23.05.2015 Cumartesi akşamı Ankara'da Kırşehirliler Derneği'nde kına gecemiz için rezervasyon yaptırdık. Ne eşimin ne de bizim Kırşehirle bir alakamız yok ama o tarihte sadece orayı müsait bulabildik. Tek katlı şirin bir konaktı.

Kına gecemin başlangıcı için balık model kırmızı bir tuvalet almıştım kendime ve ilk işim onu giymek oldu. Önce misafirler davul zurna eşliğinde halay çekip eğlendiler. Daha sonra eşimle içeriye giriş yaptık (bizim için bir hazırlanma odası tahsis etmişlerdi) ve ilk dansımızı yaptık. Kına gecelerinde artık revaçta olan kına tahtı kiralamıştık ve hemen tahtımıza kurulduk :))

Yine 1 saat kadar halaylarla eğlendikten sonra bindallımı giymek üzere odaya çekildim. Eşim için de fesli yelekli bir konsept hazırlamıştık. İkimizde hazırlandıktan sonra kına merasimine geçildi. İkimizde altınlarımız gelene kadar ellerimizi açmadık :))

Kına yakıldıktan sonra daha önce internetten izlediğim bir kına videosu vardı. Gelin bir testi oyunu oynuyordu ve çok hoşuma gitmişti. Değişik bir şeyler olsun diye bu oyunu da oynadım. Sanırım Ege yöresine ait bir oyundu. Gecenin sonuna hem davul zurna hem de cd den çalan müziklerle eğlendik. Böylece stresimiz bitti ve gece 23:30 gibi dağılıp büyük gün yani düğünümüz için dinlenmeye çekildik.

Kınam için daha önceden hediyelikler de hazırlamıştım. Misafirlere kokulu taştan kaftan, keçeden yapılmış kalp şeklinde lavantalar ve tabi ki kuruyemiş keseleri ikram edildi.

Sorunsuz bir şekilde bu güzel günümüzü atlattık şükürler olsun. Şimdi fotoğraflar ve video ile sizleri baş başa bırakıyorum.

Şimdilik hoşçakalın ve takipte kalın :)







Yorumlar

Yorum Gönder