Kahvaltılık Krep


Merhaba

Bugün sizlere hafta sonu kahvaltı için hazırladığım krep tarifini vermek istiyorum. Eminim birçok kişi denemiştir.

Pazar sabah kalktım ve peynir, zeytin dışında farklı birşeyler sofraya koymak istedim. Krep genelde yaparım ama bu sefer geliştirdim biraz ve eşim bayıldı. Hemen tarife geçiyorum.

Malzemeler:

1 su bardağı un
1 su bardağı süt 
1/4 su bardağı su
1 yumurta 
1 su bardağı rendelenmiş kaşar
Tereyağ 
Sıvı yağ
Maydanoz
Tuz

Yapılışı:

Un,su,süt,tuz ve yumurtayı derin bir kasede karıştırarak pürüzsüz ve akışkan bir hamur elde ediyoruz. Daha sonra göz kararı minik doğradığımız maydanozları ekleyip karıştırıyoruz. Ben bir tatlı kaşığı sıvı yağ da ekliyorum bu karışıma ama eklemesenizde olur.



Geniş bir tavaya bir parça tereyağ ekleyip karışımdan bir kepçe tavaya iyice yayıyoruz.


Üst kısım iyice piştikten sonra yani göz göz olmaya başlayınca bir spatula yardımıyla çevirip krebimizin diğer tarafını da pişiriyoruz. Ben bu karışımdan 4 tane krep çıkardım :) 


Kreplerimiz hazır oldu. Fırınımızı krepleri yapmaya başlarken ısıtıyoruz. Ben 150 derecede ısıttım. Pişirme kağıdı serilmiş fırın tepsimize krepleri yerleştiriyoruz. 


Üzerilerine rendelediğimiz kaşarları koyuyoruz. 


Bunların üzerine de diğer kreplerimizi yerleştiriyoruz.



150 derecede ısıttığımız fırında yaklaşık 15 dk. kaşarlar eriyene kadar bekletiyoruz. Daha sonra fırından çıkarıp 4 parça pizza dilimi şeklinde ya da bu haliyle servis edebilirsiniz.

Afiyet olsun :)

Şimdilik hoşçakalın ve takipte kalın :))









Yorumlar

  1. ellerine sağlık canım bloğunu takip ediyorum ben de bloğuma beklerim sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder